For English, see below
Contact
Wil je contact met Veilige Haven? Bel of mail ons!
Telefoon
Bel naar 020-557 33 29 en spreek een boodschap in.
E-mail
Je kunt een e-mailbericht sturen naar veiligehaven@buurtteamamsterdamcentrum.nl. We nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Website
Je kunt rechts onderin op deze website de button 'contact us' gebruiken. Vul de gevraagde velden in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Een medewerker zet samen met jou de vragen op een rij en verwijst je indien nodig door naar een deskundige hulpverlener.
De medewerker houdt uiteraard rekening met je privacy. Zonder jouw toestemming wordt niets gedeeld met anderen.
Adres
Kloveniersburgwal 43 (kantoor Buurtteam Amsterdam Centrum)
1011 JW Amsterdam
Klachten
Het kan gebeuren dat je niet helemaal tevreden bent over onze hulp. Je voelt je niet respectvol behandeld. Of je bent ontevreden over onze bereikbaarheid of over de begeleiding die je krijgt. Als je niet tevreden bent, willen we dat graag weten. Je kunt dan een klacht indienen. Op de website van Centram lees je hoe je een klacht indient.
Privacy Verklaring
Contact
Would you like to contact Veilige Haven?
Telephone
Call 020–557-3329 and leave us a message.
E-mail
You can send us an e-mail to veiligehaven@buurtteamamsterdamcentrum.nl. We will contact you as soon as possible afterwards.
Website
You can use the 'contact us' button at the bottom right of this website. Fill in the requested fields and we will contact you as soon as possible.
A staff member will help you clarify what you need. If necessary he or she will refer you to an expert care giver. It goes without saying that the staff at Veilige Haven will always respect your privacy. Nothing will be shared with others without your permission.
Address
Kloveniersburgwal 43 (Buurtteam Amsterdam Centrum office)
1011 JW Amsterdam
Complaints
It may happen that you are not completely satisfied with our help. You feel you have not been treated respectfully. Or you are dissatisfied with our accessibility or the guidance you receive. If you are not satisfied, we want to know about it. You can then file a complaint. You can read how to file a complaint on Centram's website.